Τετάρτη 26 Σεπτεμβρίου 2012

ΠΗΡΑ ΒΡΑΒΕΙΟ!

ΠΟΛΥ ΧΡΟΥΜΕΝΗ ΕΙΜΑΙ ΣΗΜΕΡΑ...

ΠΗΡΑ ΤΟ ΔΕΥΤΕΡΟ ΒΡΑΒΕΙΟ ΓΙΑ ΤΟ ΜΠΛΟΓΚ ΜΟΥ ΚΑΙ Ο ΛΟΓΟΣ ΠΟΥ ΧΑΙΡΟΜΑΙ ΕΙΝΑΙ ΓΙΑΤΙ ΑΠΟΦΑΣΙΣΑ ΝΑ ΑΣΧΟΛΗΘΩ ΠΙΟ ΠΟΛΥ  ΜΕ ΑΥΤΟ ΚΑΙ ΤΟ ΒΡΑΒΕΙΟ ΗΡΘΕ ΤΗΝ  ΚΑΤΑΛΛΗΛΗ ΣΤΙΓΜΗ...

ΤΟ ΒΡΑΒΕΙΟ ΜΟΥ ΤΟ ΕΔΩΣΕ Η ΓΛΥΚΗΤΑΤΗ ΓΙΩΤΑ ΑΠΟ ΤΟ http://allaboutgirls-giwta.blogspot.gr/


Οι κανόνες είναι:
1. Βάλε το link του ατόμου που σου έδωσε το βραβείο
2. Βάλε το βραβείο στο post σου
3. Διάλεξε 5 blogs που έχουν κάτω από 200 μέλη
4. Ανακοίνωσε τους το βραβείο τους 



Απαντώ κι εγώ στις ερωτήσεις:

1. what do you like to wear more frequently?
Φορέματα
2. what did you enjoy the most? school life or college life?
                                         Τα φοιτητικά τα χρόνια δεν τα αλλάζω με τίποτα...
3. Favorite book?
Είμαι βιβλιοφάγος.. δύσκολο να ξεχωρίσω κάποιο.. ίσως το ''ο βυθός των ψυχών''
4. One thing you are afraid of?
                                                                 μην σπάσω τα δόντια μου(!)...
5. what brought you to blogging?
                   Η αγαπη μου για οτιδήποτε κανει μια γυναίκα να νιώθει καλύτερα με τον εαυτό της..
6. Favourite make-up product?
κραγιόν..
7. Fondest memory?
                                                                                    πολλές.. πάρα πολλές...
8. what do you prefer?heavy or simple make-up?
less is more...
9. One thing you love doing the most?
να γελάω με τις φίλες μου...
10. Any phobia?
Μην πάθει κάτι κάποιος αγαπημένος μου..
11. Lipstick or lipgloss?
lipstick
ΚΑΙ ΕΓΩ ΔΙΝΩ ΜΕ ΤΗΝ ΣΕΙΡΑ ΜΟΥ ΒΡΑΒΕΙΟ ΣΤΑ ΠΑΡΑΚΑΤΩ BOGS:



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου